TJÄNSTER

VÅR SPECIALTY INKLUDERAR

PLATTSÄTTNING


Vi utför all slags plattsättnings- och våtrumsarbeten, från enstaka badrum och kök till stora entreprenader. Vår huvudsakliga verksamhet är plattsättning i badrum, kök, toaletter och kontor, men vi utför även badrumsrenoveringar hos privatpersoner. Vare sig du vill ha en helvit, stilren kakelvägg eller ett detaljerat mosaikgolv – HMallservice utför arbetet snabbt och snyggt!



SNICKERI


Tillsammans med våra anställda, så erbjuder och utför vi allt inom byggnation (nybyggnation, om- och tillbyggnader samt renovering) till privatpersoner och företag i Stockholm

ELEKTRIKER


Vi gör alla typer av elinstallationer och omdragningar av elkablar vilket innebär att vi t ex utför installationer är av värmegolv, infällda spotlights, handdukstorkar, fläktar. Vi byter också ut elcentraler, matarkablar och ojordad el i fastigheter.

Målare


Vi har med medarbetare bred erfarenhet, hög kompetens och stort hantverkskunnande inom alla förekommande målningsuppdrag. Från stora resurskrävande entreprenader, små servicearbeten och årsavtal för planerat fastighetsunderhåll. Vi vänder oss till alla professionella beställare

Rörmokare


Våra uppdrag omfattar allt från enkla servicearbeten till totalentreprenader inom industri, kontor och affärsanläggningar. Vår målsättning är att vara ett lokalt företag som på ett effektivt sätt anpassar verksamheten efter kundens behov, oavsett storlek

Takrenovering


Behöver du rusta upp ditt tak? Kanske ser det slitet ut eller har det helt enkelt för många år på nacken. Oavsett orsak är det nödvändigt att emellanåt göra en takrenovering för att hålla husets viktigaste skydd i bra skick. Hos oss kan du få trygg hjälp och ett snyggt upprustat tak på din fastighet.

FASAD RENOVERING


Dags att måla om eller renovera fasaden på ert hus och återigen få det att kännas som nytt? Ibland behövs en rejäl upprustning av husets regn-, vind och snöskydd, fasaden. Ett behov som inte sällan initialt visar sig som sprickor, flagnande färg eller missfärgningar.

HM allsercice metoden

1

2

3

4

5

6

Första kontakt


"Målet med den första kontakten är naturligtvis att du som kund ska få en övergripande bild om vad som gör oss på HM Allservice AB unika i vårt erbjudande. Vi rekommenderar alltid ett personligt möte där vi går igenom förutsättningar, mål och visioner med ditt förbättringsprojekt, samt hur vi tillsammans går från idé till verklighet. Självklart bjuder vi kostnadsfritt på tips, råd och inspiration!"



Offert


”När ni känner er trygga med offerten signeras DEN av båda parter.”



Orderbekräftelse


”Efter att offert signerats kommer ni få en skriftlig orderbekräftelse. Här framgår alla detaljer, såsom start- och stoppdatum, garantier och eventuell övrig inormation kopplat till ditt projekt.”



Projekplanering


”….samt bostadsföreningar eller grannar informeras OM BRUKLIGT.
Krävs speciella tillstånd eller anmälningar från myndigheter, kan vi antingen guida dig igenom processen, alt ta ett helhetsansvar om frågan.”



Genomförande


”Arbetet påbörjas alltid med ett starmöte mellan en PLATSANSVARIG FRÅN HM allservice och Er. Syftet med mötet är att säkerställa att vi uppfattat alla detaljer rätt, samt att du får möjlighet att, om så önskas, träffa de hantverkare som kommer utföra arbete hos Er. Vid projekt som pågår längre tid än två veckor bokar vi normalt in ett avstämningsmöte, där vi löpande uppdaterar er om projektets ekonomi och status, allt för att säkerställa att ni känner helt komfortabla och trygga med projektets utveckling.”



Slutbesiktning


"En kvalitetskontroll görs på allt arbete som utförts, i slutet levererar vi en mapp med all information."